x تبلیغات
مجله خبری اسو وب

اطلاعات مربوط به ارسال درخواست ها و روند مربوطه



اطلاعات مربوط به ارسال درخواست ها و روند مربوطه
الزامات: فرم تکمیل شده ، عکس صورت اقامت مجارستان ساخته شده بیش از سه ماه قبل ، و محفظه های تجویز شده ، پرداخت هزینه دادرسی.

لطفاً توجه داشته باشید که هنگام ارسال درخواست ، متقاضی باید شخصاً به مقام مراجعه کند ، مگر اینکه به دلیل شرایط سلامتی خود قادر به حضور در آن نباشد. اگر متقاضی صغیر ظرفیت محدود باشد یا اگر صلاحیت نداشته باشد ، می تواند درخواست را به جای وی توسط نماینده قانونی متقاضی ارائه دهد. اگر مشتری خردسال در زمان ارسال درخواست به شش سالگی رسیده باشد ، باید هنگام ارسال درخواست شخصاً حضور یابد. مسئولیت تشخیص حضور فیزیکی فرد صغیر در برابر اداره مهاجرت به عهده نماینده قانونی است.

 چه کسی سند سفر معتبری دارد

- که دارای مجوزهای لازم برای بازگشت یا ادامه سفر است.

- که می تواند هدف از ورود و اقامت خود را تأیید کند.

- که از امکانات معیشتی و منابع مالی اخذ اقامت مجارستان کافی برای تأمین هزینه های اقامت خود در طول مدت اقامت مورد نظر و بازگشت به کشور مبدا یا ترانزیت به کشور ثالث برخوردار باشد.

- که بیمه درمانی جامع یا منابع مالی کافی برای خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

- که مشمول اخراج یا استثنا نشود ، وی تهدیدی نیست که بر سیاست های عمومی ، امنیت عمومی ، امنیت ملی یا بهداشت عمومی مجارستان تأثیر بگذارد.

- برای آنها هشدار در SIS به منظور امتناع از ورود و اقامت صادر نشده است. و

- که آدرس محل اقامت خود را در قلمرو مجارستان اعلام کرده است.

اجازه اقامت به منظور تحصیل ممکن است صادر نشود:

- به هر تبعه کشور ثالثی که درخواست پناهندگی در سازمان پناهندگی داده است ، یا هر نوع حمایت فرعی یا حفاظت موقت از سازمان پناهندگی را درخواست کرده است.

- به هر شخصی که به عنوان پناهنده یا هر نوع حمایت فرعی یا حفاظت موقت در مجارستان اعطا شده باشد ؛

- به تبعید

- به هر تبعه کشور ثالث که اخراج وی به دلایل واقعی یا قانونی متوقف شده است.

- به هر شخصی که طبق قوانین خاص دیگری مجاز به استفاده از حق حرکت و اقامت آزاد است.

- به هر تبعه کشور ثالث دارای مجوز اقامت دائم EC که گواهی وضعیت اقامت طولانی مدت توسط هر کشور عضو اتحادیه اروپا است.

- به اتباع کشور سوم که به عنوان کارمند کارآموز در چارچوب انتقال درون شرکتی به اتحادیه می آیند.

- به اتباع کشور های ثالثی که به منظور اشتغال به عنوان کارگران با صلاحیت بالا در اتحادیه پذیرفته می شوند.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

اخذ شرکت در مجارستان

 مجارستان یکی از پیشرفته ثبت شرکت در مجارستان ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. این کشور به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا دروازه ای برای بازار بیش از 500 میلیون نفر است - 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن ، به دلیل زیرساخت های با کیفیت ، پارک های صنعتی و علمی ، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه تدارکاتی ایده آل تبدیل می کند.


بعلاوه ، مجارستان برای گرفتن کمترین مالیات بر درآمد شرکتها در سراسر اتحادیه اروپا ، نرخ پایین مالیات 9٪ ، برجسته است.

به همین دلیل سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین سهام در منطقه است.

نیروی کار مجارستان ، به ویژه اخذ شرکت در مجارستان در زمینه مهندسی ، پزشکی و اقتصادی ، بسیار مقرون به صرفه و دارای مهارت بالایی است و 60٪ هزینه کمتری نسبت به متوسط ​​اروپا دارد.

جنبه دیگری که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در این منطقه است. همراه با قانون دولت آن ، سیاست های مطلوب سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی با هدف بهبود رقابت ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مجارستان دارای چندین بخش سریع در حال رشد مانند خودرو ، خدمات ، علوم بیولوژیکی ، دارویی و فناوری پزشکی ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، تحقیق و توسعه ، انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت زنجیره  ثبت شرکت مجارستان لگال آر ای ال تامین و بخش های تدارکات توزیع است.

به عنوان نقاط ضعف ، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی ، سطح پایین ذخیره ارزی و خطر از دست دادن ارزش پول خود ، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی خود در اروپا وابسته است.

Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Zrt) یک شرکت خصوصی است که با سهام محدود می شود و به طور عمومی در فهرست و معامله قرار ندارد.

حداقل سرمایه سهام 5،000،0000 HUF (،000 16،000 €) است که ممکن است به صورت نقدی یا مشارکت در نوع باشد.

مدیریت شرکت توسط هیئت مدیره ای متشکل از سه تا یازده عضو انجام می شود ، یا در مواردی که سند تشکیل دهنده آن را تأسیس کند ، مدیر کل شرکت را اداره می کند.

سهام دارانی که حداقل 5٪ از حق رأی را نمایندگی می کنند ، می توانند از یک هیئت نظارت درخواست کنند که باید بین 3 تا 15 عضو داشته باشد.

شرکت های مجارستانی از کمترین بار مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا بهره مند می شوند. در حال حاضر ، نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها 9٪ است ، سود سهام دریافتی ممکن است معاف از مالیات باشد و هیچ گونه مالیات بازپرداختی برای پرداخت به شرکت های غیر مقیم وجود ندارد.

علاوه بر این ، مجارستان به اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به عنوان خود اشتغالی یا تأسیس مشاغل کار می کنند ، اجازه اقامت می دهد. اجازه اقامت 3 سال اعتبار دارد ، 3 سال دیگر قابل تمدید است و اجازه درخواست کارت آبی EU را می دهد که به شما اجازه سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا را می دهد.
 
https://legalrel.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قسمت 1: اقامت یا انتقال به اروپا از راه آسان

 این کشورهای شینگن اخذ اقامت اروپا دارای توافق نامه ویزای بدون مرز هستند که به شما اجازه می دهد ساکنان در هر منطقه از مرز عبور کنند و نیازی به نشان دادن گذرنامه خود ندارند. اساساً ، گویی آنها یک کشور هستند و شما می توانید به همان اندازه که می خواهید آزادانه حرکت کنید. (ساکنان انگلستان و ایرلند اجازه ورود نامحدود دارند.)


شهروندان اکثر کشورها مجاز به ورود به منطقه شینگن هستند بدون اینکه از قبل ویزا بگیرند. به محض ورود و عزیمت از اروپا گذرنامه شما مهر می شود. شما مجاز به ورود و خروج از هر کشوری هستید که بخواهید - لازم نیست که همان کشورها باشند. من همیشه در کشورهای مختلف پرواز می کنم و از آنها خارج می شوم. اولین ورود شما در دوره 180 روزه زمانی است که شمارنده 90 روزه شما شروع می شود. این روزها نیازی به پشت سر هم بودن ندارند - کل مجموع است. هر بار که روز 181 بازدید کرد ، تعداد مجدداً تنظیم می شود.

به عنوان مثال ، اگر من در ژانویه به منطقه بیایم و 60 روز اقامت داشته باشم و سپس در ژوئن 10 روز برگردم ، این در 180 روز 70 روز به حساب می آید. فقط روزهایی که در طول دوره شمرده می شوید در منطقه هستید. اگر اول ژانویه بروید و 90 روز مستقیم بمانید ، باید آنجا را ترک کنید و از لحاظ فنی نمی توانید تا اول جولای برگردید.

با این حال ، همه مسافران اقامت اروپا مجاز به چنین آزادی نیستند. شهروندان بسیاری از کشورها باید پیش از موعد برای ویزای شینگن اقدام کنند. از قبل لازم است که مدارک را پر کنید و در کشوری که ویزای شما برای آن صادر شده است به داخل و خارج بروید. (حتی در این صورت ، ممکن است هنوز ویزا به شما داده نشود. هشدار خراب کننده: شهروندان کشورهای آفریقایی و آسیایی دستپاچه می شوند.)

شما می توانید قوانین خاص مربوط به کشور خود را در وب سایت کمیسیون اروپا یا از کشوری که اولین نقطه ورود شما است ، پیدا کنید.

بنابراین ، با این گفته ، شما چگونه می توانید مدت طولانی تری در اروپا (یعنی منطقه شینگن) بمانید؟ چگونه می توانید این قانون را کنترل کنید؟ بگذارید آن را برای شما خراب کنم.

با وجود بسیاری از قوانین ویزا ، اقامت در اروپا بیش از 90 روز به عنوان یک جهانگردان آسان است - شما فقط باید کشورهایی را که بازدید می کنید مخلوط کنید. انگلستان قوانین خاص خود را دارد که به شما اجازه می دهد 180 روز را در یک سال تقویمی اقامت داشته باشید. بیشتر کشورهای غیر شینگن مانند اوکراین ، مولداوی ، کرواسی ، ایرلند و برخی از کشورهای بالکان به شما اجازه می دهند تا 60 یا 90 روز اقامت داشته باشید. بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که 90 روز را در منطقه شینگن بگذرانید ، به انگلیس بروید ، گرفتن اقامت اروپا  به بالکان بروید ، در اوکراین دور بزنید ، در مولداوی شراب بنوشید و در ایرلند یک نوشیدنی بنوشید. اگر برنامه خود را درست تنظیم کنید ، می توانید به راحتی 90 روز از منطقه شینگن خارج شوید و سپس دوباره به منطقه شینگن بروید.

من سه ماه را در بلغارستان ، رومانی ، اوکراین و انگلیس گذراندم و منتظر بودم ساعتم دوباره تنظیم شود و سپس برای اکتبرفست به آلمان برگشتم.

بنابراین اگر می خواهید مدت طولانی و بدون نیاز به گذراندن مراحل مختلف ویزا که در زیر شرح داده شده است ، به این قاره سفر کنید ، با مراجعه به کشورهای غیر شینگن سفر خود را تغییر دهید. در حالی که منتظر هستید تا ساعت تنظیم مجدد ویزای شینگن منتظر بمانید ، چیزهای دیگری برای دیدن وجود دارد.

—-> به نکات بیشتری برای اروپا نیاز دارید؟ از راهنمای مقصد من دیدن کنید و اطلاعات دقیق در مورد آنچه را که باید ببینید و انجام دهید و نحوه صرفه جویی در هزینه را کسب کنید

قسمت 2: اقامت در منطقه شینگن طی 90 روز گذشته
اقامت بیش از 90 روز در اروپا
اما اگر می خواهید مدت بیشتری در منطقه شینگن بمانید چه می کنید؟ بعد چی؟ اگر شش ماهه ای که می خواهید در اروپا باشید ، همه در منطقه شینگن است؟ اگر می خواهید در اروپا زندگی و کار کنید چه می کنید؟

به هر حال ، این کشور 26 کشور را شامل می شود و بازدید از بسیاری از مقصدها در 90 روز می تواند کمی عجولانه باشد (شما به طور متوسط ​​3.4 روز در هر کشور خواهید داشت).

اگر می خواهید برای مسافرت ، زندگی ، یادگیری یک زبان یا عاشق شدن بیشتر بمانید ، گزینه "حرکت در اطراف" که در بالا پیشنهاد شد ، به درد شما نمی خورد. شما به چیز دیگری احتیاج دارید. خوشبختانه ، چند روش برای این کار وجود دارد - و من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت کلمه "چند" تأکید کنم.

اقامت بیش از 90 روز در منطقه شینگن آسان نیست.

اول ، بیایید قانون را درک کنیم ...

قانون شینگن می گوید شما نمی توانید بیش از 90 روز در منطقه بمانید. اگر این کار را انجام دهید ، مشمول جریمه نقدی و اخراج می شوید. نحوه اجرای این قانون اما از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. اگر چند روز یا حتی یک هفته بیش از حد اقامت کنید ، احتمالاً خوب خواهید بود. اگر بیش از این بیشتر طول بکشید ، ممکن است با مشکل روبرو شوید.

بعضی از کشورها با زیاد ماندن بازدیدکنندگان درگیر کار نمی شوند. به عنوان مثال ، آلمان ، هلند ، لهستان ، سوئیس و کشورهای اسکاندیناوی همه در ورود و خروج بسیار سختگیرانه عمل می کنند. اگر بیش از یک هفته از بازدید توریستی خود بگذرد ، احتمال زیادی وجود دارد که شما را کنار بکشد. دو استرالیایی که من می دانم به دلیل بیش از حد دو هفته در ویزای خود در خارج از سوئیس بازداشت شدند. آنها فقط با یک اخطار مجاز به رفتن بودند اما پروازهای خود را از دست داده و مجبور به رزرو پروازهای جدید شدند.

من شخصی را می شناسم که شش ماه بیش از حد کار کرده و سعی کرده است از آمستردام برود و اکنون یک مهر "مهاجر غیرقانونی" در گذرنامه خود دارد. برای ورود دوباره به اروپا ، وی باید برای یک ویزا در یک سفارت درخواست کند و تأیید شود: "من اشتباه کردم

 

 

 

 

 

 

 

 

تحصیل در مجارستان

 مجارستان: مروری بر دانشجویان بین المللی

مجارستان در اروپای  تحصیل در مجارستان مرکزی / شرقی واقع شده است ، به طور مثال هم مرز است. در مورد اتریش در غرب و رومانی در شرق. جمعیت آن حدود 10 میلیون نفر است كه 3 میلیون نفر در بوداپست ، پایتخت این شهر زندگی می كنند. از دیگر شهرهای مهم دانشجویی می توان به Szeged ، Pécs و Debrecen اشاره کرد.

ده ها دانشگاه در سراسر کشور برنامه هایی را ارائه می دهند که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. تحصیل در مجارستان در سراسر رشته های دانشگاهی ، صدها برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این مدارک از طرح بولونیا اروپا پیروی می کنند و در سراسر اروپا و سایر نقاط جهان شناخته می شوند.

اگر به دنبال آموزش با کیفیت بالا هستید ، به جای مناسب رسیده اید. دانشگاه های مجارستان بسیاری از ذهن های هوشمند ، از جمله دانشمندان مشهور مانند ریاضیدان جان فون نویمان و برنده نوبل آلبرت Szent-Györgyi ، که ویتامین C را کشف کرده اند ، ایجاد کرده اند.

تحصیل در دانشگاهی در مجارستان
اگر قصد تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی را دارید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین دانشگاه دارای رتبه بندی در تحصیل در مجارستان مجارستان و معمولاً در میان 500 دانشگاه برتر جهان ، دانشگاه سگد است. با بیش از 20،000 دانشجو ، همچنین یکی از بزرگترین موسسات کشور است. از دیگر دانشگاههای برجسته می توان به دانشگاه Semmelweis (در بوداپست) ، Eötvös Loránd (همچنین در بوداپست) و University of Pécs اشاره کرد.

مجارستان همچنین از نظر مدارس پزشکی و دانشکده های دندانپزشکی بسیار مورد توجه است ، بسیاری از آنها برنامه های متناسب با دانشجویان خارجی را ارائه می دهند.

 

 

 

 

 

 

12 ایده برای تزئین تولد

رحمت
گریس لین فلمینگ
وقتی نوبت تولد است ، شما همیشه نمی خواهید یک دست و پا را صرف تزئینات کنید. و سایر مواقع شما برای جشن گرفتن یک عزیز خود چیزی شخصی تر و منحصر به فرد می خواهید.

ایده های تزئین تولد DIY



در هنگام برنامه ریزی یک جشن تولد ، هر شرایطی که باشد ممکن است ، برای شروع جشن از پای راست ، کمی کارهای DIY را توصیه می کنیم.

لوازم تولد - خرید لوازم جشن تولد

 گاو

مجموعه عکس هایی که گاو را به دنیا می آورد
یک گاو در حال زایمان
زایمان در گاوها برای یک پستاندار بزرگتر معمول است. یک  لوازم تولد گاو در هنگام زایمان طبیعی گوساله سه مرحله زایمان را پشت سر می گذارد. در طی مرحله یک ، حیوان به دنبال مکانی آرام و دور از بقیه گله است. تغییرات هورمونی باعث می شود بافت های نرم کانال زایمان همزمان با آماده شدن بدن مادر برای تولد ، شل شوند. انقباضات رحم از خارج مشخص نیست ، اما ممکن است گاو بی قرار باشد. او ممکن است آشفته و متناوب در حالت ایستاده و دراز کشیده ، در حالی که دم کمی بلند و کمر قوس دارد ، به نظر برسد. جنین با هر انقباض به سمت کانال تولد رانده می شود و دهانه رحم گاو به تدریج گشاد می شود. مرحله یک ممکن است چندین ساعت طول بکشد و وقتی دهانه رحم کاملاً گشاد شود به پایان می رسد. مرحله دو را می توان در حالی که بیرون زدگی کیسه آمنیوتیک از طریق ولو وجود دارد ، مشاهده کرد ، از نزدیک با ظاهر سم های جلویی  تم تولد مناسبتی و سر گوساله در یک نمای جلو (یا گاهی اوقات دم و عقب گوساله در یک نمای خلفی) ). [10] در مرحله دوم ، گاو برای فشار دادن به پهلو دراز می کشد و گوساله از طریق کانال تولد پیشرفت می کند. زایمان کامل گوساله (یا گوساله ها در چند زایمان) نشان دهنده پایان مرحله دو است. گاو به پاهایش دست و پا می زند (اگر در این مرحله دراز بکشد) ، دور خود را می چرخد ​​و شروع به لیسیدن شدید گوساله می کند. گوساله چند نفس اول خود را می کشد و در عرض چند دقیقه در تلاش است تا بلند شود. سومین و آخرین مرحله زایمان ، زایمان جفت است که معمولاً طی چند ساعت دفع می شود و غالباً توسط گاو گیاهخوار تغذیه می شود. [10] [11]
 
برای خرید لوازم تولد و ملزومات آن می توانید به سایت ai-kala.ir مراجعه نمایید.
 

ssds

تولید شیرآلات مجهز بودن سنسورهای الکترونیکی

 شیرآلات کی دبلیوسی در ایران و تحت لیسانس برند کی دبلیوسی سوئیس kwc در حال فعالیت است. این برند یکی از بهترین برندها و مارک‌های تولید شیرآلات در ایران به شمار می‌رود؛ که مشتریان زیادی را جذب نموده است. از جمله ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شیرآلات برند کی دبلیوسی قابلیت قطع و وصل جریان آب با لمس بدنه را دارا هستند.
  • برخی از مدل‌های شیرآلات این برند جهت تصفیه آب کاربرد دارند.
  • کیفیت بدنه و ساختار شیرآلات از شمش برنج ساخته و با کروم آبکاری شده اند.
  • ست کامل شیرآلاتی را عرضه می‌کند که قابلیت نصب به صورت توکار و روکار در ساختمان را دارند.
  • تولید شیرهای هوشمند بدون اهرم یا دستگیره
  • تولید شیرآلات مجهز بودن سنسورهای الکترونیکی هوشمند قابل برنامه ریزی

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده این شرکت برای جلب رضایت و توجه مشتری اقدام به تولید شیرآلات با رنگ‌های متنوع نموده است. این نوع شیرهای رنگی به شکل سفارشی و مطابق نظر و سلیقه مشتزی قابل تولید هستند؛ که بیشترین کاربرد آن‌ها در آشپزخانه‌ها است.

منیع :https://digitaps.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%B1%DB%8C/

 

 

 

 

شیر قطع و وصل کن

 بال ولو یا شیر توپی یکی از پر کاربرد ترین و پر محصول بالو ولو کستل استفاده ترین  شیرهای صنعتی است، زیرا  ساختمان داخلی ساده ای دارد. در طراحی این قطعه از چرخش صفر تا نود درجه ای بال استفاده می شود.به طوری که با چرخش سیال(نفت،گاز،بخار) جریان یا مسیر بال را  قطع و وصل می کند. در حال حاضر طراحی های مختلفی برای بال ولوها صورت می گیرد. جنس بدنه شیر توپی می تواند از برنج، فولاد، استیل و… باشد. شیر توپی به جهت تخصصی بودن استانداردهای طراحی حتما باید با راهنمایی یک متخصص انتخاب شود. بنابراین برای انتخاب یک بال ولو مناسب باید سه معیار مهم  درجه حرارت، سایز، فشار کاری در نظر گرفته شود.
جهت خرید بال ولو به سایت salamsarma.ir مراجعه نمایید

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد