مجارستان یکی از پیشرفته ثبت شرکت در مجارستان ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. این کشور به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا دروازه ای برای بازار بیش از 500 میلیون نفر است - 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن ، به دلیل زیرساخت های با کیفیت ، پارک های صنعتی و علمی ، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه تدارکاتی ایده آل تبدیل می کند.


بعلاوه ، مجارستان برای گرفتن کمترین مالیات بر درآمد شرکتها در سراسر اتحادیه اروپا ، نرخ پایین مالیات 9٪ ، برجسته است.

به همین دلیل سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین سهام در منطقه است.

نیروی کار مجارستان ، به ویژه اخذ شرکت در مجارستان در زمینه مهندسی ، پزشکی و اقتصادی ، بسیار مقرون به صرفه و دارای مهارت بالایی است و 60٪ هزینه کمتری نسبت به متوسط ​​اروپا دارد.

جنبه دیگری که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در این منطقه است. همراه با قانون دولت آن ، سیاست های مطلوب سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی با هدف بهبود رقابت ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مجارستان دارای چندین بخش سریع در حال رشد مانند خودرو ، خدمات ، علوم بیولوژیکی ، دارویی و فناوری پزشکی ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، تحقیق و توسعه ، انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت زنجیره  ثبت شرکت مجارستان لگال آر ای ال تامین و بخش های تدارکات توزیع است.

به عنوان نقاط ضعف ، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی ، سطح پایین ذخیره ارزی و خطر از دست دادن ارزش پول خود ، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی خود در اروپا وابسته است.

Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Zrt) یک شرکت خصوصی است که با سهام محدود می شود و به طور عمومی در فهرست و معامله قرار ندارد.

حداقل سرمایه سهام 5،000،0000 HUF (،000 16،000 €) است که ممکن است به صورت نقدی یا مشارکت در نوع باشد.

مدیریت شرکت توسط هیئت مدیره ای متشکل از سه تا یازده عضو انجام می شود ، یا در مواردی که سند تشکیل دهنده آن را تأسیس کند ، مدیر کل شرکت را اداره می کند.

سهام دارانی که حداقل 5٪ از حق رأی را نمایندگی می کنند ، می توانند از یک هیئت نظارت درخواست کنند که باید بین 3 تا 15 عضو داشته باشد.

شرکت های مجارستانی از کمترین بار مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا بهره مند می شوند. در حال حاضر ، نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها 9٪ است ، سود سهام دریافتی ممکن است معاف از مالیات باشد و هیچ گونه مالیات بازپرداختی برای پرداخت به شرکت های غیر مقیم وجود ندارد.

علاوه بر این ، مجارستان به اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به عنوان خود اشتغالی یا تأسیس مشاغل کار می کنند ، اجازه اقامت می دهد. اجازه اقامت 3 سال اعتبار دارد ، 3 سال دیگر قابل تمدید است و اجازه درخواست کارت آبی EU را می دهد که به شما اجازه سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا را می دهد.
 
https://legalrel.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/